Hemma!

Jappsi! Nu är jag hemma igen! :)
Först när vi åkte,så skulle vi hämta min bror på en busshållsplats,för han hade varit någonstans med sin tjej,men så hade han inte ens åkt än och bussen var försenad. Vi satt i bilen,ösregn utanför,och väntade.Tillslut kom han och vi åkte mot stan.
Väl i stan sprang vi till resturangen(pga ösregn).Mamma är inte världens snabbaste springare,och hon höll en väska över huvudet,jag som hade luva,hade också foppaskor som var haliga pga allt regn,så vi kom såklart sist till resturangen.
Jag blev mätt fort,bara för att mamma hade fixat frukosten idag åt mig(jag är van vid att äta ganska lite,som sagt) så jag var proppmätt och åt inte mycket. Tillslut begav vi oss till bion,innan vi hade blivit insläppta mötte vi våra kusiner,mina 2 kusiner,min moster,och min morbror? Säger man det? Alltså,mannen som är gift med min moster,i alla fall. Vi skulle tydligen på samma bio.Jag-som var irriterad- blev ännu mer irriterad när pappa kommenterade hur lite dricka jag hade tagit,och såklart tog han min dricka för att fylla på den.
Till slut kom vi i alla fall in! Filmen började och jag grät inte alls! Jag hade dock tårar i ögonen många gånger,för ibland var filmen rörande,sen ibland när det egentligen var typ action,eller skulle vara sorgligt,kunde jag inte rå för att jag skrattade.Voldermort har ett otroligt roligt ansikte ibland.Speciellt när han ler.
Jag känner mig lite tom nu efteråt,men det går nog snart över,det är ju inte direkt så att jag aldrig kan se filmerna igen.
http://www.youtube.com/watch?v=I_kDb-pRCds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0