Fredagsmys!

Igårkväll var jag tvungen att lägga mig tidigt(12),det brukar vara enklare att ligga uppe och läsa när mamma och pappa sover,vilket de inte gjorde idag.Iaf,jag somnade tillslut.
Idag började jag dagen med att vara irriterad,det var ungar som väsnades ute,ville nästan bara gå ut och skrika åt dem,men det gjorde jag ju såklart inte,jag åt frukost,och lyssnade lite på musik.Sen har jag spelat hela dagen.Aw<3
Jag spelade först Wii Resort med mamma,hon vann över mig på bordtennis,men jag ägde ut henne i wakeboarding och basket,sådeså 83
Sen spelade vi Mario Party 8,eller vad det nu heter,det vann hon på...
Sen körde jag ett gammalt spel själv,Super Mario Sunshine,på gamecub,vilket jag nyligen stängde av.
Så har jag ätit ljuvlig tacos och sitter nu och äter grönsakerna som blev över(ananas,majs,tomat,gurka,tacochips...,sallad),så nu blev det bloggdags!
Det var nog allt jag har gjort idag,ikväll blir det mys med godis och film,inte bestämt vilken än,kanske blir det manga istället,får se.
Ha en bra fredag! :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0