FÖDELSEDAG!

Världens bästa dag i hela världshistorien!

Min födelsedag,såklart.
Fast vi firade inte idag,förstås.Idag har jag varit med Annie då.
Ja,hon fick vänta i 3 timmar innan jag var färdig,men det var rätt åt henne,för att hon väckte mig genom att ringa,RUNT KLOCKAN 10:00!
Usch,fyyyy på henne.
Sen åt jag tårta,slappade o allt.Innan hon kom.Då tog vi foton,sjöng,satt vid datorn,hon målade av mig,jag skrev en novell.Novellen har jag lagt in här på bloggen,i kategorin "Noveller".Om ni vill läsa den.
Annie e längst fram,jag e där bakom.
Nu e jag längst fram...





Ha det bra,puss o kram,fjärtbarn x)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss och kram min älskling <3

2010-11-04 @ 10:13:52
Postat av: Simone H

Söta foton :)

2011-01-23 @ 11:33:35
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0