Orolig

Hej igen,som vanligt ska jag fortsätta berätta om min ointressanta dag,jag spelade samma spel igen.Jag kollade på tv,åt frukost och allt som jag har gjort de andra dagarna.Men en sak är annorlunda.Med gSm..många är riktigt oroliga på den sidan just nu,jag är en av dem.
____________________________________________________________
Admin(hon som har sidan),egentligen har ju WatAgame sidan men ändå.Admin lägger till nya Moderatorer varje dag(moderatorer hjälper till på sidan).Man måste vara över 14 år för att bli det,men en var 11,det visste inte Admin men hon tog bort henne som moderator sen.Adin brukar alltid kolla upp sånt??
Det finns också olika affärer som man köper kläder/accesoarer av pengar man spelat upp till.Det hade kommit ett ställe som kallades "hemliga supernova".Vilket stängdes senare.Många fattar inget av de.Jag var där en gång,men nu funkar inte länken längre.

Det är också mycket annat,när kronprinsessan gifte sig,så fick de andra länderna unika gåvor.Men inte Sverige.
Nu är många oroliga över att Admin är hackad elr att gSm ska läggas ner.Det är egentligen mer,men jag ska inte tråka ut er med sånt.
____________________________________________________________
Tillbax till mig.Jag vet att de första inläggen inte vart så intressanta,jag gör ju nästan samma saker hela tiden.Det kmr förbättra sig.Strax ska jag nog tvätta håret......kmr mer om dagen ikväll.Jag behövde skriva av mig lite.

P.S.Sträcken var för er som inte ville läsa om gSm.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mimmii ((:

Ja,jag hann aldrig se hemliga supernova..och vi får typ nya moderatorer varje dag,vi har 20-21 nu :S

2010-07-30 @ 23:28:30
URL: http://sweetmimmii.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var många som int gjorde,och ja.Det vet jag<3

2010-07-31 @ 00:04:24
URL: http://siddee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0