Onödigt

Vf är allt jag gör så onödigt? :(
xD
Jag var bara tvungen att skriva det..............mobba mig inte nu :(
Jag börjar bli trött...alltså onaturlig.
Onödigt inlägg...jag vet.
Nathalie loggade nyss in på msn,hon skrev på ett annat  språk..jag bah "ööhhhh?" "vaaah?" hela  tiden.
Visst kan jag engelska,MEN DET VAR INTE ENGELSKA!
Tror jag inte iaf..... :(
Jag fick tråkigt,Mikis skulle göra nåt så jag är UTTRÅKAD,jag lyssnar på Avril Lavigne just nu..innan lyssnade jag på "Hot" nu lyssnar jag på "Alice".Nu loggade Mikis in igen :D
Där skrev hon...och nu svarar jag 8D
Det spöregnar ute,så inget väder att vara i.Det skulle typ vara så till på Fredag....who knows??
Jag kan berätta om en annan sak iaf,jag är med i en tävling,som kallas "Femkampen".Man gör olika saker som pikkasting och sånt.Sammanlagt av alla barn (upp till 13) just nu är jag på plats 9 på listan.Ooch så finns det listor för alla gånger man kör me,man kör 4 gånger.jag har kört 3.Jag fick för nån dag sen reda på att jag hamnade på plats 3 på andra lördagen.Så jag ska hämta pris,inte för att sakerna är världens roligaste...inte direkt som en ny dator elr mobil :(
Kanske typ kaffe elr en dvd spelare..
Nu tog jag precis en kaka,mumsigt.
Räknas det som kväll nu? är detta kvällens inlägg?
Jag vill skriva mer.
Just nu har jag o Mikis likadana bilder på msn,en snygg bild på Eric Saade 8D
Haha :(
Jag är såååå trött D:
Aja,ska int tråka ut er mer i detta inlägget.

Pöss och kjam

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar på vad Mikis gjorde:

Åt godis

2010-07-28 @ 19:52:01
URL: http://siddee.blogg.se/index.html
Postat av: Mikis

oooo Mikis e bäst, ja vet xD

2010-07-28 @ 19:53:05
Postat av: Linda

Du får lära dig att ge mig :(

2010-07-28 @ 19:56:10
URL: http://siddee.blogg.se/index.html
Postat av: Mikis

Ge dig vad? :(

2010-07-28 @ 20:24:26
Postat av: LindasChoklad

Godis :(

2010-07-28 @ 20:47:02
URL: http://siddee.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0