Nytt

Hejsan<3
Jag hoppade över att skriva i morse,jag hade ändå inget att skriva om.
Men nu har jag en hel dag..
På morgonen så  vaknade jag och kollade på tv som  vanligt.Jag vaknde ungefär 9:30...
Sedan gick väl dagen som alla andra?? Typ jag äter lunch,kollar på tv och sånt.
Anna ringde ungefär vid 10:00 och vi pratade om hon skulle följa med på femkampen som var idag.
Jag skulle ringa henne igen vid 15:00 så hon hann bestämma sig.Så jag duschadee och sånt där imellan.När jag ringde henne så svarade ingen,så jag åkte utan henne.Ungefär vid 15:30 åkte vi.
Påvägen ringde pappas mobil,jag fick svara eftersom pappa körde.Det var bah han och jag som skulle ner dit.
Det va farmor som ringde,hon bor ungefär vid femkampen(kan finnas på många ställen).Hon hade fått reda på att femkampen redan börjat,så vi hann i tid.
När vi väl kom ner så började vi direkt.Först får man ha lite skoj innan man ska köra,då är det lottning.Både pappa och farmor vann,utom jag.Så jag fick pappas.Jag vann godis<3
Sedan började vi,först är det pilkastning.Jag fick poäng runt 867 nåt.Så det gick bra.Sedan var det bollar som man skulle kasta i ett visst ställe,där gick de också bra.Där fick jag 878.Sedan var det åt annat som kallas varpan.Där fick jag 644 tror jag.Sedan var det den jag är sämst på.Man sa blåsa en pingisboll i ett rör,om man blåser för hårt så trillar den utanför,om man blåser för löst så kmr de ingenstans.Där fick jag 400</3
Sedan är det ringar.Man ska kasta ringar till vissa saker som sticker upp ur marken.Där fick jag kanske 755,855??
Så totalt fick jag runt 3500 någonting.Det gick alltså¨riktigt bra.Nu ligger jag 6.a bland alla barn i *****(hemligt).
När vi väl kom hem igen så var det full fart.

Jag fick fixa håret/mig och sånt.Sedan gick vi till några kompisar till hela familjen.Där åt vi och snackade och sånt.Vi BRUKAR bada,en det var för molnigt.Vi åt hamburgare.Deras hundar Chippen och Loffe är supersöta!
Jag kollade på lite när de rökte vattenpipa(ren rök).Min onde brorsa testade han me.
Sedan fick jag vah på deras dator,jag var inne på gSm.
Sedan var vi där lite längre och längre.Vi gick hem och nu sitter jag vid datorn här,vi får se när jag lägger mig xD


Pözz och kram

Kommentarer
Postat av: Mimmii ((:

hihi (:



Jag har en vattenpipa hemma xP

2010-07-30 @ 23:33:44
URL: http://sweetmimmii.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej<3

2010-07-31 @ 00:02:36
URL: http://siddee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0