Min modell

Jag är medlem på en sida som heter GoSupermodel,en sida för tjejer.Den sidan är bara bäst! Om ni är en tjej så rekommenderar jag den!Det finns kilar på den,men inte så många.Det är mest medlemmar i åldern 10-15 tror jag.Fast det finns både yngre och äldre.Så bli medlem där :D
Min modell heter Cristine98,vet faktiskt inte varför jag döpte den till det...
Min modell blev just Supermodell brons.Det finns olika modellnivåer.
  1. Nybörjare
  2. Katalogmodell
  3. Reklamodell
  4. Toppmodell
  5. Supermodell
  6. Supermodell brons
  7. Supermodell silver
  8. Supermodell guld
  9. Supermodell platina
  10. Supermodell diamant
Man spelar till berömmelse och goPengar.Med berömmelse blir man i högre modellnivåer.Jag har spelat i timmar på sista tiden. xD
Jag är alltså liiiteee beroende.....

Kommentarer
Postat av: Mikis :D

Omg, Mikis älskar Muffins blogg :D

2010-07-27 @ 21:22:17
Postat av: Muffin

Du har sagt det ja xD

2010-07-27 @ 21:33:15
URL: http://siddee.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0