JIPPIIIII!!!!!!!!!!!!

Efter mycket tjatande gav mamma med sig.Hon gav mig en blogg efter att jag dammsög övervåningen idag och igår,städat mitt rum och varit snäll^^
I detta inlägget ska jag mest berätta om mig själv antar jag...och min dag.Jag heter iaf Linda,jag gillar att kallas Lindie Dindy,muffin och andra smeknamn...
Jag är 11 år men fyller 12 den 2 November i år.Jag fullkomligt ÄLSKAR musik.Just nu lyssnar på på "Yolanda Be Cool & DCUP-We No Speak Americano"....
Jag har väldigt många idoler......Michael Jackson,Darin,Lady GaGa,Nanne Grönvall,Eric Grönwall,Eric Saade (osv).
Jag gillar alla färger förutom brun,mina absoluta favvisar är svart och rosa.
Och nu orkar jag inte fortsätta berätta ;P (fortsätter sen)

Jag kan börja berätta om min dag istället.På morgornen väcktes jag av att mamma gjorde sig iordning,så jag gick upp och tittade på tv.Pappa var hemma på grund av att han hade ont i magen,jag visste inte det först...
Jag åt ju frukost(en macka) och sedan lunch (billys).Igår fick jag också en bok av min mamma,den heter "Gossip Girl",man kan har sett serien på tv:n?Boken äger iaf,så jag läste i den.Sedan gick jag ut med Sidde.Som jag då inte har berättat om ännu..han är min(familjens) hund,som då heter Sidde(xD).Namnet kommer från Buddha,som hetter Siddharta Gautama(inget intressant).Sidde är blandras,shih tzu och lhasa apso.Han är skiiiitsöööt<3
Det kmr nog bilder på han sen,och på mig.Just nu sparar jag pengar till en egen kamera.Nu gick jag visst från ämnet..ajuste,jag hade varit ute med Sidde ett kvarter.Sedan fortsatte jag läsa....
Vid ungefär 4 så tvättade jag håret(intressant?).Sedan fönade jag det :P  (borstade me)
Iaf,jag dammsög och städade,städade hos 'min' hamster Junior,Junior är en guldhamster.Det är egentligen brorsans..men jag får ha han ett tag för att brorsan inte sköter han så bra.Sen kom ju mamma hem och då tjatade jag första gången idag.
Vid maten sen så åt vi kyckling...inte för att jag vet vilken "sort" av kyckling.
Och nu precis skulle ja ladda upp en bild på Sidde....SEGA DATOR!!!!!
Det bara avbröts hela tiden så jag struntar i det.Det kmr nog endå senare...
Annars har jag väl inte gjort nåt speciellt idag?Tror inte det...

Jag ska också säga att jag INTE ger ut namn på nån annan än mig själv och djur om de inte är okej av den personen!Jag ger smeknamn för EXAKT ALLA mina vänner.Och de andra...

Aha,nu ska jag spara och publicera tror jag xD
Jag vill skriva typ "Kram Linda" elr nåt,men jag vet ju inte om det typ redan står det xD
Vi får väl se......... xP




Kram Linda xD

Kommentarer
Postat av: Mimmii

Kul dag :)

2010-07-27 @ 22:05:50
URL: http://sweetmimmii.blogg.se/
Postat av: Linda

Aaaa,faktiskt :/

2010-07-27 @ 22:10:29
URL: http://siddee.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0