Ingen skitrubrik.

Hej igen,som ni märkte kom jag inte på nån rubrik :/
Ni ville kanske se Sidde,lilla söta urgulliga Sidde??:love:
Jag har precis tittat på film,nån äventyrsskit xD
Gick jag ifrån Sidde nu? ):
Aja,här kmr bild:love:

Han har inte såna ögon direkt,de är mörkbruna.Och jag försöker lista ut om han står på bakbenen elr om han sitter?? xD♥
Ni kanske ser lyckogrodan bredvid han??Det r nån Buddha grej typ,kan inte mycket om sådant.
Innan idag till mat åt jag typ nåt som heter Lövbit?? Jag trodde först att vi skulle äta löv xD
Aja,ni får tro jag är helknäpp men det är ert problem xD
En sak till om bilden,en väldigt intressant sak^^
Jag tog bilden 8D
Intressant vah?^^
Jag kmr inte på mer att prata om....men det får ja imorrn ;)
Sakna mig!♥Pözz o kjam

Kommentarer
Postat av: Mimmii ((:

Naaw SiDDe,inte Sibbe,SIDDE xD<3



Lövbit är gott x),haha..det låter lite dumt med lövbit xD<3

2010-07-30 @ 23:31:39
URL: http://sweetmimmii.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha xD

2010-07-31 @ 00:02:59
URL: http://siddee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0