Hungrig

Jao ;(
Ja är hungrig...nåt tips på vad jag kan äta??
Jag åt nyss lite gurka^^och innan en isbit formad som ett hjärta.
Jag lyssnar på Katy Perry med California Gurls igen :D
Ni måste komma på NÅT! D:
Klockan är bara 22:00 här...
Om en timme är det försent för att äta,inte nu ;)
Jag vill vara uppe och gosa med Junior inatt men jag tror inte jag får vara uppe så länge.. :(
Nu ska ni få lite regler för vad jag VILL äta ;)

  1. Ätbart
  2. inte kött
  3. lätt att laga
  4. gott
Enkla regler va?? xD
Nu loggade Mikis in igen,hon ska få en liten smäll på käften för att hon loggade ut ;)
Nu har jag fixat det^^ (ingen riktig smäll)
Junior har börjat låta,man hör hur ljulet absolut gnisslar..inget vackert ljud xD
Jag slog vad med pappa om att jag kunde ha han på mitt rum en natt,men han ville inte det, så det blev inget av.
Nu ska mamma sova,trevligt? Nääää.
Jaja,förlåt mamma/pappa<//3



Herrå för idag<//3

Från



Kommentarer
Postat av: Mimmii ((:

hmm..ät..jag vet inte xD



Hälsa Junior<3

2010-07-29 @ 13:11:41
URL: http://sweetmimmii.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej<3

2010-07-29 @ 14:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0