Gomorron!

Hej igen,jag fick lust att skriva lite samtidigt som jag lyssnar på "Katy Perry,Snoop Dogg-California Gurls".

Då var det dags igen,skriva om vad jag har gjort.
Igår när jag loggade ut från bloggen,gjorde jag mig ju iordning för sängdags,utan att vara trött!Så istället gosade jag lite med Junior och började sedan läsa i boken "Gossip Girl" igen.Jag släckte väl vid 23:30?Det tror jag iaf,men sedan tände jag igen vid 23:50,mina fingrar var så torra att de kliade,så jag smörjde in dem med salva,innann jag släckte igen..
Och om idag? Då väckte mamma mig vid 9:15.Då gick jag upp och kollade på tv,det fanns knappt nåt att se.Efter tv:n funderade jag på att ringa en av mina bästisar,jag kallar henne Bamse och Annie,eftersom jag inte gav ut namn.Men jag ringde aldrig henne,jag orkade inte.... xD
Så jag gosade med Junior och fortsatte läsa,så nu har jag läst ut den.Jag bad mamma köpa fortsättningen i telefon.
Men hon visste inte om det fanns nån fortsättning,vilket jag tror.
Så nu för ett tag sen åt jag en Billys igen,innan jag satte på datorn,loggade in på msn och här :P
Mer har jag inte gjort än så länge,det blir nog mer ikväll.Jag kanske ska ringa Annie iaf??

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Lindaaa

.........jag kommenterar mitt eget inlägg :(

2010-07-28 @ 12:56:36
URL: http://siddee.blogg.se/index.html
Postat av: Mammi

Glömde du smörja in dig innan du gick och la dig iaf? Trötter...

2010-07-28 @ 13:56:10
Postat av: Liindaa

Mamma,jag var INTE trött skrev jag :(

2010-07-28 @ 18:28:02
URL: http://siddee.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0