Fortsättning på dagen

Hej igen!

Ja,bäst jag fortsätter med dagen...vart var jag??
Justé,hade just satt mig vid datorn och loggade in på msn(osv).
Aja,efter datorn som jag stängde av efter ett snabbt besök på gSm så gosade jag lite med Junior,måste komma ihåg att byta mat hos han idag...
Sedan lyssnade jag typ på Eric Saade xD
Jag tror det blev lite tv sen,kmr inte ihåg början på dagen så bra.Men jag kmr ihåg att jag började spela på mitt DSi,jag spelade "Style Boutique" i nån timme,vilket jag blev riktigt förbannad på.Jag hade spelat en massa och kommit upp i pengar,sedan hade jag köpt en massa saker.Då,jag tänkte stänga av,glömde spara och blev förbannad på mig själv.Sedan kanske jag började spela igen xD
Aja,pappa var hemma idag igen.Stackars han</3  
Sen......vad gjorde jag sen? :(
Jag typ....dog??
Ett tag senare kom iaf mamma hem,som INTE skulle läsa min blogg,fyyyy mamma!
Nu kom jag på vad jag gjorde efter spelet!!
Jag tänkte måla mina tånaglar med mammas nagellack,som är vackert lila.Jag satt lite konstigt när jag skulle måla dem,så jag darrade hela tiden.Gissa vad? Joo,mina tår är lila :D
Vi åt snitzel idag till mat,jag är proppmätt nu :P
Efter maten så.....satte jag mig här xD
Nu lyssnar jag på "Waka Waka-Shakira" och spelar/prs.ar på gSm samtidigt som jag chattar med Mikis på msn.
Nu började jag tänka på Nath :(
Hon är bortrest......saknar henne<//3
Kanske blir nåt mer ikväll..vi får hoppas<3



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0