Dagen-31 Juli

Idag har jag vart på prisutdelningen av femkampen.I pris fick jag en Wake board bräda?,Body board??
Jag tog några kort,men de laddar jag upp imorrn.
Jag började imorse med att vakna vid 11-12 för att komma iväg tidigt.
När vi väl kom ner så gick vi ner till havet,där prisutdelningen skulle va.Vid 2 började den.Jag var där till 4,innan jag tröttnade på allt.Det var lottning och sånt me.Så jag gick till min farmors stuga.Jag tog med mig Sidde.När jag kom dit så vilade jag bah till de andra kom.Då hade mina föräldrar vunnit högsta pris på lottningen.Så de hade fått en ny grill.Ja,vi åt,gick en runda vid havet o så.Jag kom hem för en stund sen och loggade in på msn,där Mikis var inne.Vi chattar nu och så.Jag åt också glass nere vid havet glömde jag!
Det var väl gott....??
Jag är inne på gSm och designar nu också.
ja är nt på skrivhumör just nu......men jag försökte förklara så gott jag kunde :/
Det blir nog mer förklaring imorrn,är trött och utsliten.Sängen blev sent igår,jag ville bah berätta det XD.



Gottiga lördan som snart är över,kmr nästa vecka igen ;)   LOVAR


Pözz och kram pelikan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0