Twilight nörd

Jag har blivit en rejäl twilight-nörd har jag märkt.Jag började läsa andra boken twilight "När jag hör din röst" av Stephenie Meyer,jag släckte vid 1....halv 2?Sedan idag,då jag vaknade av att klockan ringde klockan 9,för trött för att vakna,slängde av klockan och somnade.Hade tänkt på Twilight jättelänge,jag har läst NÄSTAN hela dan idag igen och nu är jag på sidan 322.Fast jag får nog börja med att berätta om igår,eftersom jag glömde skriva.Jag minns att jag gick upp vid 9,kollade på tv och började läsa efter det,vid 10 tror jag.När mamma blev levande så tvingade jag henne läsa eftersom hon var i andra boken,jag i första och var strax färdig.Jag hann färdigt och hon fick läsa nästan hela dan,rätt åt henne >:3
Jag tillbringade nog dagen med att spela,lata och tjata på mamma att bli färdig.Ja kommer inte ihåg vad vi åt och jag är nästan säker på att mamma inte var klar förrän jag redan satt mig vid datorn klockan 20:00 eller nåt.Typiskt.
Ni vet ju redan om kvällen,så jag fortsätter vid idag.Jag har ju redan berättat att jag var för trött för att gå upp vid 9,läste när jag vaknade,läste jag of course.Var det oväntat?
Nu hör jag mammas steg i hallen,måste nog stänga va snart,så jag får berätta fort.Jag läste hela dagen,ungefär.Jag tog en macka till frukost.Åt en glass som lunch,och läste.Mina dagar är som ni märker alltid likadana.Lär bli annorlunda när skolan börjar,inte för att jag "vill" åka till skolan än,jag har mycket kvar jag vill göra av sommarn,jag vill åka till Liseberg,Frankrike,Spanien,vara med kompisar eller shoppa.Jag vill hitta på nåt.Extremt uttråkad är vad jag är.Jag ser fram emot skolan lite,men det är nog bara att jag saknar vissa kompisar,inte mer.Nu närmar sig fotstegen igen,och bläh,hon är inne.
Det där lät som en komentator som kommenterar fotboll,usch.
Resten av kvällen lär jag tillbringa med en bok framför näsan,snälla,se mig inte som en boknörd.Jag blir bara så nyfiken när Bella är lämnad och Edward borta,Alice har ju kommit back igen O.O
För er andra twilight galna fans därute kan jag visa några bilder,inte för att jag förväntar mig att så många kommer se dem,så tänker jag nu sluta blogga.Jag lär inte stänga av datorn ännu,det vill jag inte.Så jag lär väl flina åt mamma sen när jag går och lägger mig.Önska mig lycka till att få sitta kvar här.
Bella och Edward.Några bilder kan väl inte skada? :P




Puss och kram,nalle björn<3

Kommentarer
Postat av: Filippa L

Men twilight äger ju!!!!!!!!!!!!!! <333333333333333333333

2010-08-11 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0