Söndag??

Hejsan<3
Idag har jag haft min kusin här.Vi spelade wii ttyyp hheeeelaaa dan xP
Och då menar jag det xD
Jag vaknade av att jag hörde mamma och han prata vid 8 tiden...så jag gick upp..då började vi väl spela vid 10?? Innan såg vi på film.Så det hara varit en slapp dag för mig.Han åkte hem vid 6-7.Så jag har inte så mycket att skriva.Vi köpte glass och sånt..
Nu kollar mamma,pappa och brorsan på Pirates of the caribean.Men jag orkade inte.Så nu chattar ja med Mikis,spelar på gSm och sånt.Jag måste skaffa mer att skriva ju!D:  Annars blir bloggen inget kul.Tipsa gärna vidare min blogg till nån kompis.Och jag lovar att läsa eran blogg om ni ger ut den här.Kanske jag kommenterar me.Aja.har ni någon fråga elr nåt så skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv.Jag saknar ju er D:
Hoppas ni har haft en bra vecka^^





Kram

Kommentarer
Postat av: Mammi

Saknar dig med :-)

2010-08-02 @ 17:46:14
Postat av: Mikis

Men kan ni sluta dissa hon? :( <3

Hennes blogg är bra, svårt o förstå det?

2010-08-02 @ 21:27:00
Postat av: Linda

Awwwwwwwwwwwwwwwww Mikis :D<3

2010-08-02 @ 22:11:49
URL: http://siddee.blogg.se/
Postat av: Filippa L

jag tycker din blogg har varit bra hittils ska kolla färdigt:)

2010-08-09 @ 21:54:07
Postat av: Anonym

jag tycker din blogg har varit bra hittils ska kolla färdigt:)

2010-08-09 @ 21:54:54
Postat av: Anonym

jag tycker din blogg har varit bra hittils ska kolla färdigt:)

2010-08-09 @ 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0