Skola

Då börjas de...SKOLAN!!!
Imorse(efter en lång natt,kunde självklart nt sova) vid kvart över 6,jag var färdig med allt till 7,då lyssnade jag på Erik Grönwall,och sedan kollade jag på tv.Lindis ringde,hon ville att vi skulle va i skolan.Vid 8 började jag gå,jag var väl där vid kvart över 8??
Då samlades jag,Lindis och L(kom nt på nåt smeknamn).Vi väntade på Lippan,fast hon kom nt förrän vi hade satt oss vid alla andra,då snackade vi sen kom typ rektorn och snackade.Vi fick sedan gå till vårat klassrum och läraren snackade,vi fick en liten kalender,schema osv.Jag lämnade in 50 kr för skåpen,fast dem får vi nt förrän imorrn.På rasten sen fick alla gratis bulle och dricka,fast de var freaking fullt.
Sen var vi ute,snackade.På alla lektionerna snackade vi(asså läraren).Vi åt lunch och de.Efter skolan kom ja hem,tog en glass.Och typ dog av skratt,har ingen aning m vf.Sen läste jag lite,gick ut med Sidde,det började pissregna då...
Iaf,jag har brottom.See ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0