Öland?

Gissa vad?Jo,dagen började SOM VANLIGT vid 9...eller...klockan ringde då :$
Jag gick upp vid halv 10</3
Kollade på tv och läste ut sista boken twilight.Den ägde bokstavligen<33
Jag åt "frukost",tvättade håret och fixade till mig.Sedan åkte vi(familjen) till Öland och shoppade,jag köpte 2 topmodel målarböcker(jag samlar på dem,och jag gillar att måla(man målar sitt eget smink och kläder)).Och så åt jag glass.Jag åt i en bägare med kulglass,smakerna var;vanilj,choklad och knäck.Med choklasås också<3
När vi väl kom hem så började jag måla direkt,jag började med målarboken man målade smink och hår i.Jag gjorde "emo".
Sedan läste jag lite ur en bok jag har fått,om nån "Diamant flicka".Hon är en tönt >.> (ärligt,de går ut på de^^)
Hon säger att hennes framtid kommer bli MYCKET bättre<3
Ärligt? Lyckligt slut? Jag har bah hört sånt i sagor,men det borde väl finnas? För någon?
Om denna någon är snäll och omtänksam? Okej,nu överdrev jag c:
Självklart finns det lyckliga slut,annars borde de ju inte finnas en början?Då blir ju livet bara elände,så jag har kommit fram till att det finns lyckliga slut.
Iaf,sen åt jag och kollade på "2 and a half men" med brorsan.Och sedan blev de datorn.


Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0