Ny dag typ.

Idag vaknade jag vid 10:00,mamma hade glömt väcka mig...
Då satte jag mig vid tv:n tror jag XD
Annie ringde och vi bestämde att ringa när vi var klara,jag tvättade håret  och fixade till mig (a).
Sen ringde jag Annie som skulle sminka sig,så jag fick vänta i 10 minuter.Sedan gick jag till Annie.
Där satt vi vid datorn,vi satt of course vid gSm.Vi kollade också på videon på YT(Youtube) när Justin Bieber gick in i en glasdörr XD
Efter några timmar skulle jag hem och äta,annie följde med mig hem och hon kollade på tv medans jag åt.Jag åt typ...öhh....öhhh.....någonting xD
Sedan när vi inte fick datorn här så gick vi hem till henne igen,där vi satt vid datorn och åt cheez ballz.Jag tappade bara liiiteee xD
Vid 20:00 ungefär gick jag hem.Då satte jag mig här.Så lite har jag gjort idag.

Till Mikis
Don't worry,be happy.Snälla bli glad igen.Jag vet att det säkert är mkt att tänka på just nu,inte för att jag vet varför du är nere.Men snälla.Försök iallafall stå ut? Snälla Mikis :(<3


Kram

Kommentarer
Postat av: Mikis

Jarå <3

2010-08-04 @ 16:47:31
Postat av: Mammi

Vi åt falukorv ju :-)

2010-08-04 @ 19:06:21
Postat av: Mimmii ((:

Haha jag har med sett den glasdörrsvideon..den är lite kul X'D<3

2010-08-04 @ 22:17:55
URL: http://sweetmimmii.blogg.se/
Postat av: Linda

:)

2010-08-04 @ 23:03:25
URL: http://siddee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0