Ledigt med Mamma

Nu har mamma fått semester,så hon o ja har haft skoj^^
Vi spelade Wii,spelet "Super Mario Bros".Äntligen när jag klarade näst sista banan så förlorade jag på sista,så jag fick börja om D:
Jag åt kyckling idag...så inte så mkt att berätta  idag heller... :(
Jag är inne på gSm o lyssnar på Taio Cruz-Break Your Heart.
Snart äre väl dags att stänga av antar jag,jag satt uppe länge igår... :$
Jag lovade ju också att visa bilderna från femkampen??Här är de^^
.
Om ni ser mig så har jag vit tröja med tryck,blont hår och flätor.Jag hämtar mitt pris...

.
Där står jag o väljer pris.







Det var de bästa....resten vill jag int visa ;)



Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmii ((:

fina bilder (:



Det var en 5kamp..och du la upp 5 bilder :D

2010-08-04 @ 22:16:37
URL: http://sweetmimmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0