Läsdag

Tjena igen...typ<3
Min statistik eller vad det heter är väldigt låg just nu,2 unika besökare .___.
För några dagar sen hade jag typ 8?
Jag har väl själv blivit slarvigare med att skriva här :P
Iaf,idag har varit en rejält slapp dag.
När jag vaknade runt 12 så var sängen helt crazy,lakanet hade ändrat sig och låg halvt till golvet.Täcket hade vänt på sig.Kuddarna trillat ner bakom sängen.Pappa hade sagt att man hört det banka några gånger från mitt rum inatt.Och så sa han att jag hade ett blåmärke i pannan.Hur sover jag egentligen??  :S
Iaf,jag har börjat med första twilight boken.Igår hade jag fastnat i den och inte släckt förrän 2.Idag tog jag boken direkt.Jag började läsa.Jag läste först till frukosten.Då fick jag inte läsa medans jag åt.Sedan fortsatte jag läsa.Mormor och morfar kom.Jag fortsatte läsa.Alla åt fika,då var det ett LITET avbrott  igen
,sedan fortsatte jag läsa.Jag läste till middagen.Då jag inte fick läsa heller.Vi åt pizza.Jag åt ungefär halva Mageritan och satte mig vid datorn.Jag loggade in på Spotify och satte på lugna och avslappnande men samtidigt sorgliga låtar.Gissa vad jag gjorde sen??Jooo,jag läste :D
Jag läste ungefär till 20:00,sedan kunde jag inte följa textraderna längre.Jag lade typ ner boken och loggade in på mzn,facebook,gSm och all den skiten XD
Jag chattade med Mikis som vanligt.Sedan hittade jag en cool bild på google som jag har som visningsbild just nu,lär inte ha den länge.Ni kan få se den??Jag laddade nämligen ner den här så att ni skulle få se<3
Coola läpparKanske inte världens bästa,men jag tycker den är skitcool.Speciellt den andra högst upp.Asså den med färgerna röd,blå,rosa,grön och gul.Och med de små "vaddenuhette" bredvid.Jo juste,det hette strössel :$
Den sista liknar en blomma<3
Fast nu är de inte så intressant längre,kommentera gärna vad ni tyckte om bilden<3


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mikis xP

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

DinBrorÄrIntressan

2010-08-09 @ 19:25:30
Postat av: Mammi

Snygga men ganska opraktiska när man ska äta , hihihi

2010-08-10 @ 19:25:22
Postat av: muffin

O.O

2010-08-10 @ 23:25:39
Postat av: muffin

Men mikis då XD

2010-08-10 @ 23:50:37
Postat av: Mikis

Men....jag säger bara sanningen (A)

2010-08-12 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0