IMVU

Idag började dagen vid 9(lika always)....
Jag kollade på tv,mamma kom väl upp vid 11? xP
Jag åt flingor till frukost...
Vid 1-2 städade jag hos Junioooor,stackarn sover hela dan.Resten av dagen kollade jag på mamma när hon spelade.Sen spelade jag Sims.Jag gjorde en ny familj vid Winston^^
I den fanns det en liten flicka,kanske i 8 års åldern,en tjej i 18 års åldern,adopterad son vid 21 års åldern och en kvinna(mamman) vid 55 års ålder..
Jaja,det är nt så intressant xP
Jag åt,fortsatte spela och satte mig här.Fast nu har jag faktiskt hittat nåt kul.Jag har hittat en sida som heter IMVU,jag är inte medlem,eftersom vissa vänner till mig har hört rykten om den.Jag vet inte vad jag ska tro,men det är ingen ide att testa^^
Och så har jag hittat en gammal klubba som jag köpte i Spanien förra året i September,helt orörd.Aldrig att ja äter den gamla xP



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0