Freaking Nath

Nath är inte riktigt normal,hon skrev att jag älskar att plugga och att jag älskar skolan?! Hur galen ÄR HON egentligen?!
Hon skrev också lite annat jag inte nämner här........
Så jag ska skriva lite om henne :D
Vi hade också en "Freaking tävling",där vi skulle skriva Freak och Freaking så många ggr så möjligt,jag vann..tror jag XD

  • Hon är galen
  • Hon erkänner att hon är ett psyk
  • Hon sover till 4
  • Hon kan gå ut vid midnatt
  • Hon är kär i sin pojkvän (elr fd,ingen aning) C(smeknamn från mig ;))
  • Hon älskar ordet "Vad" och "wrääähhh"
  • Hon hatar skolan
  • Hon får ibland pluggsjukan
  • Hon gillar att plugga..ibland
  • Hon...gör andra saker...
  • Hon är en dum blondin


Nu fick hon igen >:3
Idag har jag vaknat vid....1 kanske?
Dagen gick till som vanligt,jag kollade på tv och sånt.Vi åt pizza och de....och nu äter jag godis och sitter här ;)
Like always<3



Pözz o kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0