Dag med Linnis

Ni vet hon jag kallade L? Nu heter hon Linnis XD
Iaf,dagen började precis som igår,fast jag blev färdig tidigare,jag mötte Elle o Annie och så gick vi alla 3 till skolan,där skulle jag till klassrum No3,men jag visste nt vart det låg....
Jag kom iaf i tid,jag följde de andra^^
Första lektionen gick vi alltså ut..och letade efter växter???!!!!
När vi kom in igen frös jag som aiuqywdyweideod,jag hade kortkort byxor och de var iskallt ute...
Nu ringer de...hoppas de nt är till mig XD
Iaf,nästa lektion var i Spa2 tror jag....sen fortsatte dagen så.Vi fick våra skåp också,jag fick en stort,högst upp för mig,jag är ju lång(a)) och gjort av trä,jag fick plats med allt där.Dagen gick som vanligt tills idrotten(bläh).Jag var färdig först med att byta om,så jag väntade på Linnis.När alla var färdiga samlades hela klassen utanför idrottshallen och vi skulle hoppa längdhopp(vilket jag suger på).Jag hoppade väl hyffat,men problemet var sen...
När man har hoppat tar man över med att kratta och mäta(man gör det 2 o 2).Jag var med Linnis,eftersom hon hoppade före mig.Vi fattade tyep ingenting,så när nästa kom var vi inte beredda,och han fick mäta själv XD
Efter idrotten slutade vi skolan,då åkte jag och Linnis hem till mig.Där jag hämtade min mobil(med typ 0 kr kvar) och 2 mackor som vi åt.
Sen gick vi hem till henne,gjorde nåt tråkigt innan vi gick till vår gamla skola för att se om vårt träd var kvar.Vi hade ristat in våra intialer i ett träd med en sten (nt kärlekträd XD).De var de.Sen träffade vi vår gamla lärare,snackade lite inna vi gick tbx till hennes hus.Då ungefär så ringde min pappa att jag skulle hem,då spelade Linnis in mig på sin mobil D:
Jag gick hem,där jag åt.Sen dammsög jag övervåningen...o sen duschade jag.Nu sitter jag här like always.


Baaiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0