Dag med Lindis

Rubriker é jobbiga,de funkar lixom inte att komma på.

Hur ska man komma på en rubrik när man använt de flesta??
Nu såklart hade jag en rubrik.Jag kan börja med igår,jag stängde av datorn 40 minuter efter att mamma sagt åt mig,jag gick in på toan.Och där,kom väl en äcklig,hårig,mellanstort monster under badkaret.Med monster menar jag spindel.Gissa om jag fick panik?Jag blev som fastfrusen och efter ett tag gick jag till mamma,pappa sov så jag viskade till mamma att komma.När hon hae kommit letade hon efter den,med en flugsmälla,eftersom den hade krypit tillbax igen.Jag hade självklart fortfarande panik,tur hade jag eftersom jag redan vart på toan,resten fick jag göra på lilla toan.Mamma fick ge mig tandborsten.Jag kunde knappt sova,eftersom jag tänkte på spindeln,och jag vågade knappt gå på toa när jag vaknade vid halv 9 idag.Jag kollade sedan på tv,till frukost åt jag jordgubbar med socker o mjölk,mackor med ost också.Sedan ringde Lindis(en kompis) och jag gjorde mig iordning,hon kom.Här så hade vi först tråkigt,sen tänkte vi spela sims,men jag hittade det inte,så vi spelade nåt annat skit.Jag och Lindis fick gå ut med Sidde vid 4-halv 5.Sedan åkte hon hem.Jag åt.och Mamma,pappa och brorsan åkte iväg till brorsan bowling(han tränar i det) och kom hem till halv 7,jag hade bara kollat på tv under tiden,då satte jag på datorn,och gissa vad?Mer har jag inte gjort.


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0