Besök

Denna dagen började av att jag hörde min bror,en röst jag alltså inte vaknar av så ofta.Han pratade i telefon,klockan var ungefär 12:00.
Jag gick upp,tog med mig twilightboken.Brorsan,som tycker jag är knäpp som kan läsa så mkt,sa som vanligt att jag var onormal,och flinade.Jag läste ut den tredje boken typ och började på fjärde.Pappa kom hem vid 1-2 eftersom han var trött,han o mamma var på aktion.Han skulle hämta mamma sen.Han kollade på fotboll medans jag läste.Sedan åkte han för att hämta mamma.Jag åt en Billy och sedan kom de hem igen.Mamma började göra kräftor elr hur man nu gör.Alla började göra sig iordning,jag kollade på tv,tvättade håret,fixade till mig.Jag kollar fortfarande alltid efter spindlar i badrummet.Efter det fortsatte jag med tv:n,sen lyssnade jag på musik,föade håret o allt de.Sedan kom våra gäster,de är brorsans bästis familj.Vi åt o allt de.Jag spelade nåt spel på mitt rum när jag hade ätit,sen satte jag mig vid datorn vid halv 10 kanske.Jag har suttit här sen dess,snackat med Nath,Mimmi,Mikis och lite sånt,självklart var jag inne på gSm.Sen skickade Nath en bild till mig på Justin Bieber,det var en bild på han i linne o trosr ;s
Fast huvudet var självklart klistrat.Det var redan forum om de på gSm,den var självklart gjord för bara ett tag sen,men jag kunde inte hålla mig för skratt.Sedan fortsatte allt.Nu måste jag bara komma ihåg...hur stavade man namnet till Nath's hund? Daisy tror jag.Var inte där,så Nath gick ut o letade tror jag.Gästerna gick nyss och jag antar att jag kommer bli tvingad att stänga av strax...fast klockan bah är 01:38.
Jag orkar inte skriva mer nu,jag har ändå inget att skriva om.Jag glömde små detaljer som inte är så intressant,såna som att jag gjorde rent hos Junior,jag åt en macka till frukost osv.Nu ska mamma in på sin facebook,jag antar det är goodbye ;D




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0