AnnieDay

Halloj igen XD
Just nu är jag överdrivet glad,vilket jag inte fattar..direkt...
Egentligen har jag missat en dag,eftersom den är efter 12..
Idag vaknade jag vid vanlig tid,läste samtidigt som jag kollade på tv.
Annie ringde,vi skulle vara.Så jag gjorde mig iordning.Sedan gick jag till henne.Vi lyssnade först på musik,och nynnade till låtarna.Sedan var vi på datorn.Och sedan sminkade vi henne,halva ansiktet fjortis och halva emo.Jag skulle göra emo och hon fjortis,eftersom jag tycker emo är lättare.Och ja,jag vet att emo är en musikstil.
Sedan ringde pappa,jag skulle hem.Eftersom mamma och pappa skulle till grannen idag så skulle brorsan köpa pizza till både mig och han.När jag kom hem så åt vi,men jag läste twilight samtidigt.Efter pizzan fortsatte jag läsa,läsa och läsa.Efter det satte jag på datorn,och ja,Nath har kommit hem nu >.<
Oh jesus,jag vet inte vad jag ska skriva,och jag måste stänga av vid 1,klockan är 00:55!
5 minuter kvar alltså......
Jag lyssnade iaf på musik samtidigt som jag läste.Sedan chattade jag,gSm och de vanliga.Jag ska nog läsa vidare ikväll igen...elr rättare sagt...om några minuter..
Det blev inget långt inlägg,men klockan är bah 00:56 nu<333
Såååååå,natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0