2 dar?

Hejsan hoppsan igen.Jag skrev inte igår....tror jag :$
Vi börjar väl med igår?
Morgonen kommer jag inte ihåg så bra...den började nog som alla andra.Frukost,tv.
Senare ungefär vid 1 var jag med Annie.Vi satt vid datorn.När jag kom hem fixade jag till mig,tvättade håret...
Senare åkte vi in till stan eftersom det var stadsfesten.Jag åt på nån freaking resturang,allt var gött forutom den mjuka kycklingen :c
Efter det gick vi mot torget,där det skulle vara Rix FM Festival.Jag ville dit för att Erik Grönwall skulle sjunga^^
Han sjöng givetvis sist :c
Iaf,många var bra.En av dem hatar jag..men det vore taskigt att säga det för er som gillar henne/honom.
Iaf,Erik ÄGDE ut de andra ;P
Jag stod tyep på mammas fötter för att kunna se han :(
Fast jag såg han..och Annie var där me.Hon hade tydligen trägnt sig fram för att stå längst fram D:
Hon NUDDADE HAN :@
Efteråt när jag började gå hem.Så sa mamma att han säkert redan gått.jag som ville ha autograf :c
Men tydligen hade Annie fått autograf.......så hon ska kopiera den :D
Jag ska ha hans auuuutooograaaaaaf<333
Freaking happy xP
Och idag har jag vart med Annie igen,fast denna gången var Elle me.Vi satt vid datorn o skrattade typ xP
Sen gick jag hem....jag åt...jag gick till affären och köpte choklad......jag kollade på film.....och så sitter jag här XD




Godnatt o sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0