2 Dagar i ett

Som ni nog förstår glömde jag skriva igår,inget speciellt hände då iaf,förutom att natten var freaking jobbig,jag kunde seriöst inte sova.Och imorse hade jag satt klockan på 8(inte freaking vet jag varför). Jag ville inte vakna,så jag fortsatte och försökte sova.Men det funkar lixom inte när ens mamma skriker "Liiiiindddaaaaaa???" vartenda gång man är nära på att somna.Vid 9..eller nåt gick jag upp.Jag försökte sova i soffan ist,men det gick inte.Så jag åt "frukost" (flingor) och sen...typ......ringde Annie :D
Jag gjorde mig iordning och sen stack jag till henne,vi lixom...gjorde en sak..kollade på youtube och så cyklade vi på skolan vi börjar på imorrn..... D:
Sen stack jag hem,åt,kollade på tv,fixade mig för imorron och satte mig här.




Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0